22 Gru

Jakość czy ilość – na co warto postawić?

Każdy właściciel sklepu internetowego zastanawia się przede wszystkim nad tym, czy powinien iść w ilość czy w jakość produktów, oceniając zalety i wady obu decyzji. Teoretycznie od zawsze ci, którzy dysponowali największą ilością artykułów, mogli zarabiać najwięcej, jednak teraz szala coraz bardziej przechyla się na rzecz wysokiej jakości, którą doceniają bardziej wymagający klienci. Każdy sklep internetowy powinien oczywiście mieć swój magazyn dla e-commerce, jednak wbrew pozorom nie musi być on gigantyczny, by właściciel tego sklepu mógł zarabiać na swojej działalności. Jeśli bowiem to on pójdzie w jakość towarów, zyska na tym o wiele więcej.

Dlaczego warto pójść w jakość produktów?

Po pierwsze, przeważnie ci nowi właściciele sklepów internetowych nie dysponują ogromnym budżetem, bo po to zakładają biznes, by dopiero zarobić większe pieniądze. Nie są więc przygotowani na większe wydatki, a takie musieliby poczynić, gdyby chcieli zaprezentować klientom jak największą ilość różnorodnych produktów. Nie dość, że musieliby się w nie zaopatrywać, to jeszcze musieliby je gdzieś przechowywać, do czego byłaby im potrzebna gigantyczna hala, czyli wielki i jednocześnie drogi magazyn dla e-commerce. Można na szczęście uniknąć tych nieprzyjemnych wydatków, celując w jakość produktów, czyli w proponowanie klientom produktów ekskluzywnych, wyjątkowych i bardzo luksusowych. Chociaż początkującym biznesmenom nierzadko wydaje się, że akurat w Polsce nie ma na nie popytu, skoro średnia pensja Polaka wynosi tylko kilka tysięcy złotych, to jednak mimo wszystko obok ludzi zarabiających niewiele pieniędzy występują osoby, które tych pieniędzy mają na swoich kontach bankowych mnóstwo.

Bogatsi ludzie chcą je wydawać, dlatego chętnie obejrzą te wszystkie drogie produkty, które przygotuje dla nich magazyn dla e-commerce. Idąc w jakość, zaczyna się obsługiwać klientów z najwyższych klas, a gdy już takich się pozyska, sukces ma się zagwarantowany. Przy tym osiąga się go, nie wydając wbrew pozorom wielu pieniędzy firmowych.